Watch Movies Online

Welcome to Barangay LS 97.1




DWLS, operating as Barangay LS 97.1, is the flagship FM radio station of Radio GMA Network Inc. (RGMA, a subsidiary of GMA Network Inc.) in the Philippines.[1] The station's studio is located at the GMA Network Center in Quezon City, and its transmitter is located at Tandang Sora, Quezon City, Philippines. DWLS is operating for 24 hours except during the Holy Week where it signs off from midnight of Maundy Thursday until 5 am of Easter Sunday.

The station's call letters (DWLS) were derived from the name Loreto, wife of former GMA (then RBS) owner, the late Robert "Uncle Bob" Stewart.

Like Us on Facebook!

11 comments:

  1. 09983359299 im single and waiting by the way im erick 24 yrs old caloocan area met me i need ralation yun totoo yun wala ng hiwalayan..sa edad kong ito kailangan may makasama na po ako sa buhay..nakakalungkot po kc mag isa..salamat sana may mkapansin po sakin....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kailangan ba talaga naghahanap sa ganto?di ba pwedeng personal?

      Delete
  2. pwede ko ba malaman ano ung song title ng pinatugtog kahapon ng mga 11am basta po tagalog love song sya.. female voice. i love that song e 2 times kona sya naririnig kaso lagi kong nakakalimutan lyrics at title so nahihirapan akong ma search yung song. thanks sa help,,God bless. ♥

    ReplyDelete
  3. need ko po ng ka text cute po ako eto # ko 09327437542

    ReplyDelete
  4. kainis naman wala ba kayung website or live streaming manlang ng baranggay ls.. anu ba yan..

    ReplyDelete
  5. panu ba pumunta sa streaming.. tsssk ala ako ma rining.. sarap pa naman pakingan nang brgy ls

    ReplyDelete